ویژگی کلید لمسی

سیستم های خانه هوشمند مدتی است که استقبال کنندگان زیادی پیدا کرده و افراد به استفاده از این سیستم ها رو آورده اند و علاقه مندان زیادی به خانه هوشمند و هوشمند سازی خانه ها یافت شده است .ما در این مقاله قصد داریم به بحث ماژول های خانه هوشمند و انواع آنها و نحوه ارتباط آنها و همچنین ویژگی های کلید لمسی  و مزایا و معایب آنها بپردازیم پس با خانه هوشمند هایکا گروه هوشمند سازی ساختمان در اصفهان همراه باشید .

 

انچه در این مقاله میخوانید :

1-ماژول های سیستم خانه هوشمند چیست؟

2-ویژگی های کلید لمسی پارمیس

3- ده مورد از مزایای کلید لمسی

4-آیا نوسانات برق بر روی کلیدهای لمسی تاثیر می گذارد؟

5-آیا کلیدهای لمسی بر روی تجهیزات قدیمی هم نصب می شود ؟

6-دلایل استفاده از 3 پل و 4 پل به جای تک پل ؟

7-نحوه نصب کلیدهای لمسی ؟

8-مدت زمان تعویض کلیدهای مکانیک با کلید لمسی ؟

9-استفاده از کلید لمسی لمسی چگونه باعث صرفه جویی در هزینه ها و انرزی می شود ؟

 

ماژول های سیستم خانه هوشمند چیست؟

 

ماژول های خانه هوشمند از نظر عملکرد و کارایی انواع مختلفی دارند و همچنین با توجه به پروتکل سیستم خانه هوشمند نیز این ماژول ها متفاوت هستند و نحوه اجرا و استفاده آنها نیز متفاوت است که برخی از آنها را شرح می دهیم :

برای مثال در سیستم های هوشمند بی سیم ماژول های مختلفی قرار می گیرند . یکی از نکات مهم در روند ساخت واحدهای مسکونی و یا اداری ظاهر لوکس و جدید واحد می باشد که گاها همین ظاهر پروژه هزینه های بسیار سنگینی را بر کارفرما متحمل می کند

برای مثال کناف کاری ، گچ کاری ، پتینه کاری ، کاغذ دیواری و …. همه و همه فقط جهت بهبود ظاهر واحد اجرا می شود و عموما کاربردی نیستند اما یکی از امکانات هوشمند سازی ساختمان کلید لمسی است که  کلید لمسی جزء تجهیزاتی است که با اینکه هدف اجرای آن کنترل روشنایی یا سرمایش گرمایش است.

ولی به خودی خود دارای ظاهری لوکس و متفاوت می باشد که نظر بسیاری از معماران و آرشیتکت ها را به خود جلب کرده و به قول معروف با یک تیر چند نشان می زنند :

1-بجای کلید مکانیکی استفاده می کنند

2-ظاهر لوکس و مدرنی به واحد می دهند

3-امکانات خانه های هوشمند را برای واحد مهیا می کند .

 

ویژگی های کلید لمسی پارمیس

 

یکی از تجهیزات پک خانه هوشمند کلید لمسی است .در این مقاله ویژگی های کلیدلمسی را به صورت کامل مینویسیم. در ابتدا لازم به ذکر هست که ساخت کلید لمسی پارمیس در اصفهان است و خانه هوشمند پارمیس جزو اولین تولید کننده ی کلید لمسی ایرانی بود .

کلیدهای لمسی خانه هوشمند پارمیس نیز با ظاهر شیشه ای و لوکس خود می تواند چشم هر بیننده ای را به خود جذب کند .
این کلیدها در سه رنگ سفید ، مشکی و طلایی ( بژ ) ارائه می شود که می توان آنها را با هر کاغذ دیواری و دکوراسیون ست کرد.

کلید لمسی پارمیس در 3 رنگ

کلید لمسی پارمیس در 3 رنگ

 

2-کنترل توسط ریموت کنترل

 

یکی از امکانات مفید کلیدهای لمسی قابلیت کنترل توسط ریموت های رادیویی است و این قابلیت در استفاده روزمره بسیار کاربردی می باشد .

برای مثال در اتاق های خواب بجای سیستم تبدیل بالای تخت که دو مشکل اساسی دارد ( یک چراغ فقط تبدیل می شود نه همه ی چراغ های اتاق و دوم اینکه با تغییر محل تخت خواب کلید تبدیل بلا استفاده می شود به همین دلیل از یک چهار پل لمسی ریموت دار استفاده می کنیم.

تا بتوان از ورودی اتاق هر چراغی که مد نظر هست را روشن کرده و یک ریموت 4 کاناله بالای تخت قرار می دهیم و شخص هر کدام از لامپها را می تواند توسط ریموت روشن یا خاموش کند در ضمن با تغییر محل تخت ریموت نیز همراه تخت جابجا می شود .

سیستم های روشنایی هوشمند

روشنایی با ریموت

کاربرد مهم دیگر ریموت در پروژه های بزرگ و یا دوبلکس می باشد که می توان از هر نقطه از منزل چراغ های کل منزل را توسط ریموت کنترل خاموش یا روشن نمود در ضمن هم می توان به صورت تکی تکی و هم به صورت گروهی چراغ ها را روشن و خاموش کرد .

در کلیپ زیر که جزو یکی از پروژه های هوشمند سازی ما در اصفهان هست عملکرد کامل کلید لمسی و ریموت کنترل را می بینید.

 

 

کلیدهای پارمیس قابلیت ست شدن و کنترل توسط 4 ریموت مختلف را دارد برای مثال یک کلید اتاق خواب هم توسط ریموت 4 کانال بالای تخت قابل کنترل است هم توسط ریموت 24 کانال سالن نکته مهم ریموت های پارمیس رادیویی بودن آنهاست که باعث می شود از راه دور و بدون دید مستقیم با کلیدها و از پشت دیوارها می تواند کلیدها را کنترل کند . ( برد حدودی ریموت های پارمیس 30 تا 35 متر با وجود مانع و دیوار و 60 متر بدون دیوار می باشد . )

3-کارایی ساده

 

کارایی ساده کلید لمسی

کارایی ساده کلید لمسی توسط کودکان

یکی از دغدغه های مهم در استفاده از سیستم های هوشمند پیچیدگی و کارکرد سخت آنهاست چرا که افراد مسن یا کودکان و یا مهمانان نمی توانند براحتی با سیستم هوشمند کار کنند . اما حسن کلیدهای لمسی کارکرد ساده و آسان آنهاست بطوریکه پدربزرگها و مادربزرگها نیز می توانند براحتی توسط کلیدهای لمسی چراغ ها را روشن و خاموش کنند .

4-سیم کشی سنتی

 

عیب-یابی-سیم-کشی-اتصالی-کلید-و-پریز

عیب یابی ساده ی کلید های لمسی پارمیس

کلیدهای لمسی پارمیس نیازمند سیم کشی سنتی است یعنی دقیقا در همان قوطی های قدیمی و با همان سیم کشی رایج نصب می شوند و همین امر باعث می شود هزینه های قوطی گذاری و سیم کشی افزایش نیافته و حتی از طریق تبدیل 2 پل ها به 4 پل بین 15 تا 30 درصد نیز کاهش می یابد .

سیم کشی و اتصالات کلیدهای لمسی به گونه ای است که هر برقکاری با چند دقیقه آموزش می تواند کلیدهای لمسی پارمیس را نصب کند .برای آموزش نصب دو دقیقه ای کلید لمسی کلیک کنید.
سیم کشی به این گونه است که کلید یک سیم فاز ، یک سیم نول و سیم های برگشتی را نیاز دارد ( همین !!! )

برای دیدن انواع کلید کلید لمسی ایرانی این مقاله را از دست ندید.

5-بک لایت LED

 

تنوع کلید های لمسی پارمیس

کلید های روشنایی

یکی دیگر از ویژگی های کلید لمسی بک لایت led  است . این بدین معانست که وقتی شب هنگام و در تاریکی از خواب بیدار می شوید و می خواهید چراغ را روشن کنید لازم نیست به دنبال کلید روشنایی بگردید چرا که کلیدهای لمسی دارای چراغ های کوچک LED است که در هنگام خاموش بودن چراغ روشن می ماند و در تاریکی مطلق باعث یافتن ساده کلید خواهد شد همچنین می توان تشخیص داد کدام پل روشن است یا خاموش .

نکته مهم بک لایت این است که بر خلاف بک لایت های قدیمی چراغ های کم مصرف یا LED در زمان خاموش بودن چشمک نمی زند میزان نور بک لایت کلیدهای لمسی بطوری تنظیم شده که هم در طول روز قابل رویت باشد هم در هنگام نور زیاد آن باعث اذیت شدن افراد نشود .

6-خفه شدن جرقه و امنیت در هنگام نشت گاز

 

به دلیل استفاده از رله در خروجی کلیدها علاوه بر افزایش قدرت جریان کشی از کلید باعث می شود در لحظه روشن شدن چراغ ها جرقه ایجاد شده درون رله ایجاد می شود و در رله خفه می شود به همین دلیل در هنگام نشت گاز اگر توسط کلید لمسی چراغی را روشن کنید انفجاری صورت نمی گیرد چرا که جرقه درون رله خفه می شود .

این نکته در حالی که نکته ساده و پیش پا افتاده ای است می تواند از یک آتش سوزی مهیب جلوگیری کند و جان افراد را نجات دهد .

6-تاچ خازنی

 

کلیدهای لمسی پارمیس دارای تاچ خازنی می باشد که یکی از بروزترین تکنولوژی های تاچ می باشد که دارای کمترین استهلاک و بیشترین طول عمر را در میان انواع تاچ می باشد در صورتیکه بسیاری از تاچ های موجود در بازار از نوع تاچ مقاومتی هستند که طول عمر کوتاهی دارند و زودتر دچار مشکل می شوند .

تشخیص نوع تاچ به این صورت است که تاچ خازنی فقط با لمس مستقیم پوست دست عمل می کند و با شیء دیگر مانند خودکار و …. عمل نمی کند در صورتیکه تاچ مقاومتی با هر شیء خارجی نیز عمل می کند . پس حتما در هنگام انتخاب کلید لمسی تاچ آنرا تست کنید که از نوع خازنی باشد چرا که تاچ مقاومتی عمر بسیار کوتاهی خواهد داشت .

7-مقاومت در برابر نوسانات برق

 

یکی از مهمترین ویژگی هایی که کلیدهای برق باید داشته باشد مقاومت آنها در هنگام نوسانات برق می باشد چرا که برق ایران دارای نوسانات زیادی است و برخی از کلیدهای لمسی موجود در بازار در برابر این نوسانات مقاوم نیستند و دچار مشکل خواهند شد.

در صورتیکه کلیدهای لمسی پارمیس یکی از بهترین کلیدهای لمسی ایرانی است که در برابر کاهش نوسانات تا 100 وات و افزایش ولتاژ تا 280 وات کاملا مقاوم بوده و براحتی عمل خواهند کرد که بارها و بارها امتحان خود را پس داده و 4 سال گارانتی بی قید و شرط کلید ها و پریز های مدرن پارمیس بیانگر این موضوع است .

که این به جهت استفاده ار مرغوب ترین قطعات و مواد اولیه با ترکیب علم روز دنیا باعث شده است همین نکات ریز و مهم می باشد که کلیدهای لمسی پارمیس را از دیگر رقبای ایرانی و حتی اروپایی خود متمایز می کند .

 

8-کنترل توسط موبایل و تاچ پنل

 

یکی از دلایل استقبال ویژه از کلیدهای لمسی امکان هوشمند سازی ساختمان توسط این کلیدهاست بطوریکه بدون هیچ گونه تغییر در سیم کشی و از طریق ارتباط بی سیم می توان کلیدها را به تاچ پنل مرکزی و نرم افزار موبایل متصل نمود و از مزایای خانه هوشمند بهره برد .

جهت اتصال به تاچ پنل تنها به یک کنترل توسط موبایل می باشد که این یک فقط نیاز به یک فاز و نول دارد و می توان کلید ها را بر روی نرم افزار هوشمند معرفی نمود و از طریق تاچ پنل آنها را کنترل نمود و همچنین می توان نرم افزار نسخه اندروید را بر روی تلفن همراه نصب و از طریق گوشی موبایل نیز کلیدها را کنترل کرد .

در نرم افزار هوشمند قابلیت ساخت و اجرای انواع سناریوی مختلف نیز وجود دارد و می توان حتی سناریوها را به صورت هفتگی یا روزانه تنظیم نمود برای مثال شما تنظیم می کنید که سناریوی آبیاری روزهای دوشنبه ساعت 15 تا 16 فعال شود . تاچ پنل به صورت خودکار روزهای دوشنبه سناریوی آبیاری را فعال می کند . یکی از مزایای مهم نرم افزار نسخه گوشی قابلیت کنترل تجهیزات خارج از منزل می باشد که از طریق بستر اینترنت می توان از کیلومترها دورتر چراغ ها را روشن و خاموش نمود یا دمای ترموستات ها را کم و زیاد کرد .

9-جایگزینی ساده وسریع کلیدهای لمسی

 

از ویژگی های کلیدهای لمسی پارمیس امکان جایگزینی ساده و آسان کلیدهای لمسی با کلیدهای قدیمی است که بر خلاف تصور بیشتر مصرف کنندگان که این کار را کاری مشکل و زمانبر می دانند در واقع در کمترین زمان و براحتی می توان کلیدها را جایگزین نمود .

برای این کار کافی است کلید قدیمی را باز نموده و با تغییر ساده سربندی سیم فاز ، نول و برگشتی ها را آماده کنید و کلید لمسی جدید را طبق سیم کشی ترسیم شده بر روی پشت کلید متصل کنید . حال کلید را توسط چنگک و یا پیچ بر روی قوطی فیکس کنید و پنل شیشه ای را بر روی کلید جا بزنید کار تمام است اکنون برق را وصل کرده ملاحظه می کنید که بک لایت های کلید روشن شده است با لمس کلید چراغ ها را روشن می شود .

برای  خرید اینترنتی کلید لمسی کلیک کنید.

10-وجود 3 پل و 4 پل

قیمت کلید لمسی پارمیس|خانه هوشمند هایکا

کلیدهای لمسی یک پل،دو پل،سه پل،4پل

یکی از وجه تمایزات کلیدهای لمسی وجود کلیدهای 3 پل و 4 پل می باشد و این کلیدها باعث می شود بتوان بجای دو کلید دو پل کنار هم و یا یک تک پل و یک دو پل کنار هم از کلیدهای 4 پل و 3 پل استفاده کرد این کار باعث کاهش تعداد کلید مصرفی ، کاهش قوطی و لوله گذاری خواهد شد همچنین باعث زیبایی بیشتر ساختمان نیز خواهد شد چرا که تعداد کلیدهای کنار هم باعث ظاهر نامناسب و کاهش زیبایی می شود .

11-صرفه جویی در مصرف برق با کلیدهای لمسی

 

این سوالی است که برای بسیاری از افراد پیش آمده که آیا کلیدهای لمسی مصرف برق را کاهش می دهد و یا باعث صرفه جویی در مصرف برق خواهد شد ؟

 

جواب به صورت کلی بله است ولی باید توجه داشت باز هم متناسب با رفتار استفاده کننده است و کلید به خودی خود نمی تواند موجب کاهش مصرف برق واحد خود شود این نکته را با ذکر چند مثال برای شما شرح خواهیم داد .

الف ) تصور کنید وارد سالن خصوصی شدید و روی کاناپه لم داده اید تا فیلم مورد علاقه خود را پس از یک روز کاری سخت تماشا کنید همین لحظه متوجه می شوید که فراموش کرده اید چراغ آشپزخانه را خاموش کنید در گذشته و با کلیدهای مکانیکی قدیمی این چراغ گاها تا پایان فیلم روشن می ماند تا پس از اتمام فیلم شما به آشپزخانه رفته و چراغ را خاموش کنید.

اما با استفاده از امکانات کلیدهای لمسی شما می توانید توسط ریموت کنترل رادیویی و یا توسط نرم افزار موبایل خود چراغ آشپزخانه را خاموش کنید و یا حتی فراتر از آن رفته و فن کوئل های قسمت های بلا استفاده منزل را خاموش کنید و در زمان تماشای فیلم دلخواه خود فقط فن سالن خصوصی را روشن بگذارید .

 

ب ) در مواقعی که از کلید کولر قدیمی یا کلیدهای ترموستات یا کلیدهای ترموستات معمولی استفاده می کنید در فصل زمستان زمانی که صبح منزل را برای رفتن به سرکار ترک می کنید مجبورید برای اینکه زمانی که به منزل بر میگردید منزل خیلی سرد نشده باشد ترموستات ها را روشن و فقط روی دمای کم بگذارید تا هنگام بازگشت به منزل دمای خانه در حد قابل قبول باشد اما با این کار باعث مصرف بیهوده انرزی برق و گاز خواهید شد.

در صورتیکه توسط کلیدهای لمسی و امکان کنترل توسط نرم افزار می توانید سناریویی را جهت روشن شدن ترموستات ها درست یک ساعت قبل از ورود خود به منزل تنظیم کنید مثلا اگر هر روز ساعت 5 بعد از ظهر به منزل باز می گردید می توانید یک سناریو روزانه را برای ساعت 4 بعد از ظهر تنظیم کنید تا ترموستات های مورد نظر شما را روشن کند اگر هم ساعت بازگشت شما به منزل تغییر کرد نگران نباشید می توانید توسط نرم افزار نسخه گوشی یک ساعت قبل از رسیدن به منزل از محل کار خود ترموستات های مورد نظر خود را روشن کنید با این کار بیش از 40 درصد در مصرف گاز و برق خود صرفه جویی خواهید کرد .

مثال های متعددی دیگری را می توان در این خصوص شرح داد که از موضوع تخصصی این مقاله فراتر است و آنها را در مقاله …. شرح داده ایم .

 

برای دیدن لیست قیمت محصولات لمسی ودیدن تست کیفیت کلید های لمسی  لطفا کلیک کنید.

12-عایق بودن و عدم خطر برق گرفتگی

 

شاید این ترس نیز درون شما وجود داشته باشد که دست خیس کلیدها را روشن یا خاموش نکنید چرا که ممکن اسن دچار برق گرفتگی شوید و یا آب داخل کلید رفته و اتصالی کند که این ترس خیلی هم بی راه نیست و در صورت شرایط خاصی ممکن است این اتفاق بیوفتد .

اما با استفاده از کلیدهای لمسی به دلیل اینکه شما پنل رویی را تاچ می کنید و این پنل کاملا از جنس شیشه بوده و یک عایق الکتریکی می باشد شما از خطر برق گرفتگی مصون هستید و حتی در صورت خیس بودن دستان شما علاوه بر عملکرد کلید شما دچار برق گرفتگی نخواهید شد . در صورتیکه برق گرفتگی سالیانه جان انسانهای زیادی را می گیرد .

 

10 مورد از مزایای کلید لمسی

 

1-ظاهر شیک : به دلیل استفاده شدن از مواد با کیفیت دارای ظاهر شیک می باشد و پنل روی کلید از شیشه سکوریت تشکیل شده است .

2-امکانات کلید لمسی : شامل کنترل توسط ریموت می باشد شما می توانید کلیدها را از هرجای منزل خود کنترل کنید .

-کنترل توسط موبایل شما با استفاده از اپلیکیشن که روی موبایل خود نصب می کنید می توانید علاوه بر کنترل کلید چه داخل و چه خارج از منزل می توانید سناریو بدهید و به صورت سلیقه ای برنامه ریزی کنید .

 

-کنترل پرده برقی با استفاده از کلیدهای لمسی شما می توانید از طریق کلید لمسی پرده های برقی + موتورهای پرده برقی و پرده های منزل خود را باز و بست کنید .

 

-کلید کولر آبی : کنترل کولر آبی با قابلیت هوشمند از طریق ریموت و موبایل

 

-ترموستات : کنترل فن کوئل کنترل توسط موبایل و ریموت از راه دور و تمامی کلیدهای مورد نیاز در ساختمان

 

3-دارای بک لایت LED برای استفاده و دیده شدن در هنگام شب زمانی که کلید چراغ ها خاموش است کلیدهای لمسی به راحتی دیده می شوند .

 

4-امنیت کلیدهای لمسی به علت رله ای که در کلید وجود دارد باعث می شود هنگام قطع و وصل کلید جرقه ای بیرون نزده شود و در هنگام نشتی گاز اتفاقی نیفتد  که این مورد یکی از مهم ترین امکانات هوشمند سازی ساختمان است.

 

5-از دیگر مزایای کلیدهای لمسی شیشه سکوریت ضد خش می باشد که به مرور زمان ظاهر لوکس خود حفظ شود . در بازار محصول های مشابه وجود دارد که از پلکسی استفاده شده و این محصولات از کیفیت بدی برخوردار می باشد زیرا به مرور زمان علاوه بر این که ظاهر خود را از دست داده که این نکته مهمی می باشد و علاوه بر آن کارایی آن به مرور زمان کاسته می شود .

 

6-تاچ خازنی : کلیدهای لمسی پارمیس دارای تاچ خازنی می باشد که جدیدترین تکنولوژی می باشد که هم باعث می شود که دارای کمترین اصطحلاک باشد و هم دارای طول عمر بیشتری می باشد ولی تاچ های مقاومتی که در بازار موجود می باشد دارای اصطحلاک زیاد و طول عمر کوتاه تری دارد . تشخیص خازنی از مقاومتی به این صورت می باشد که تاچ خازنی باید فقط لمس شود و با استفاده از هیچ شیئی عمل نمی کند .

 

آیا نوسانات برق بر روی کلیدهای لمسی تاثیر می گذارد؟

 

بله نوسانات به روی تمامی تجهیزات الکترونیکی تاثیر منفی می گذارد . اما شرکت خانه هوشمند پارمیس در اصفهان، به دلیل افزایش تمرکز بر روی بحث تولید کلید های لمسی و استفاده از نیروهای متخصص برای حل این مشکل راهکاری پیدا کرده و با اضافه کردن قطعات و تکنولوژی جدید باعث رفع این مورد گردیده .

آیا کلیدهای لمسی بر روی تجهیزات قدیمی هم نصب می شود ؟

 

بله به سادگی از آنجایی که اکثریت مصرف کنندگان به نظر خود کار مشکلی و هزینه بری برای خود تصور می کنند اما اشتباه می کنند زیرا فقط کافی است که کلیدهای سنتی که از قبل نصب شده از روی دیوار باز شده و با هم سیم کشی با یک سربندی کوتاه و مختصر کلید لمسی جایگزین آن شود که این سربندی فقط شامل سربندی سیم نول می باشد.

زیرا سیم فاز و نول همیشه درون قوطی های کلید سنتی وجود دارد که فقط سیم نول باید سربندی شود زیرا کلید لمسی برای روشن بودن بک لایت و عملکرد رله ها نیاز به رله دارد .

برای اموزش تصویری و ویدئویی نصب کلید لمسی کلیک کنید.

دلایل استفاده از 3 پل و 4 پل به جای تک پل ؟

قیمت کلیدهای لمسی|کلید سه پل لمسی پارمیس

کلید چهارپل لمسی پارمیس

در قدیم در ساختمان ها از کلیدهای تک پل زیادی برای روشنایی در کنار هم استفاده می شد که اگر شخصی برای سالن منزل خود 5 یا 10 سر خط احتیاج داشت باید 5 الی 10 عدد کلید کنار هم برای کنترل روشنایی خود استفاده می کرد .

که این کار علاوه بر اضافه شدن زیاد قوطی ها مشکلاتی را در برداشت همچنین ظاهر منزل را از بین می برد کلیدهای پارمیس برای رفع این مشکل کلیدهای 3 پل و حتی نهایت 2 عدد کلید استفاده شود که فوق العاده از نظر ظاهری شیک به نظر می رسد و علاوه بر آن تمامی کلیدها تجمیع شده و کارایی درستی و بهینه ای دارد .

نحوه نصب کلیدهای لمسی ؟

 

ابتدا توسط نیروی برقکار یا شخص فنی کار کلید سنتی باز شده با استفاده از یک فاز متر در اینجا احتیاج است که سیم نول برای کلید سربندی شود . پس از آن سیم فاز درون ترمینال که با علامت L مشخص شده قرار می گیرد سیم نول ترمینال N و برگشت ها هم که مشابه همان کید سنتی وصل می شود به همین سادگی .

همچنین افرادی که علاقه مند به شغل هوشمند سازی هستن برای اطلاع از درامد هوشمند سازی و اموزش با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مدت زمان تعویض کلیدهای مکانیک با کلید لمسی ؟

 

مدت زمان تعویض برای کلیدهای لمسی خیلی زمانبر نیست برای یک واحد حدود 100 متری با انتساب 20 عدد کلید حدودا نصف روز زمان می برد که خیلی زیاد به نظر نمی رسد .

استفاده از کلید لمسی چگونه باعث صرفه جویی در

هزینه ها و انرژی می شود ؟

کلید لمسی در اصفهان

صرفه جویی در مصرف انرژی با کلیدهای لمسی

جای بحث بسیار زیاد است که ما این جا به این نکته اشاره می کنیم :

خیلی وقت ها مشاهده می شود گاهی چراغ حیاط در هنگام شب یا در برخی پروژه ها چراغ های طبقه پایین در پروژه های دوبلکس روشن می ماند و اکثرا می گویند بعدا خاموش می کنیم یا اراده خاموش کردن آن را ندارند و چراغ تا صبح روشن می ماند.

علاوه بر خرابی چراغ بسیار در مورد مصرف برق هزینه بر می باشد . با تکنولوزی که در پارمیس وجود دارد شما می توانید از هر نقطه ایی از منزل که حاضر هستید روشنایی و کلیه کلیدهای منزل خود را کنترل کنید یا زمانی که در موارد اضطراری از منزل خود خارج می شوید بعد متوجه می شوید که چراغی _مصرف کننده ای-سیم سرمایش یا هر چیز مربوطه به این بحث را روشن گذاشته اید پس در نتیجه به سادگی می توانید از خارج منزل کنترل کنید .

 

امیدوارم این مقاله مفید واقع شده باشه براتون خیلی خوش حال میشم نظراتتون را بدونم . برای مشاوره ی رایگان هوشمند سازی و همچنین خرید کلید لمسی با گروه هوشمند سازی ساختمان در اصفهان  تماس بگیرید. و همچنین برای انتخاب بهترین کلید لمسی این مقاله را نیز از دست ندهید.

همچنین برای دیدن قیمت کلید لمسی خارجی کلیک کنید.

به این مطلب امتیاز دهید
0 0 votes
امتیاز محصول
ارسال دیدگاه
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده کلیه پیام ها