سوالات مهم قبل از هوشمند سازی

هر چه عمل و تکنولوژی به سمت پیشرفت بیشتر می رود، هوشمند سازی ساختمان نیز بیش از پیش اهمیت پیدا می کند.
سوالات مهمی قبل از هوشمند سازی ساختمان برای افراد ممکن است به وجود بیاید که یافتن پاسخ آن ها می تواند به شناخت بیشتر وبهترین انتخاب برای خانه ی خود منجر شود.پس با خانه هوشمند پارمیس همراه باشید تا به تک تک سوالات شما پاسخ دهیم.

هوشمند سازی ساختمان

هوشمند سازی ساختمان انجام تمام امور روزانه در منزل به صورت خودکار می باشد.
در تعریفی دیگر می توان گفت که در خانه هوشمند میتوان تمامی قسمت ها را به راحتی و با یک کلیک کنترل کنید.در واقع ساختمان هایی که در در آن ها از سیستم مدیریت BMS استفاده شده است کاملاً هوشمند می باشند.
استفاده از این اجزای  هوشمند می تواند در قسمت های مختلف ساختمان از جمله تجهیزات روشنایی قسمت های مختلف ساختمان، تاسیسات مکانیکی، سیستم تهویه مطبوع و …به کار گرفته شود.

هوشمند سازی ساختمان

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و همچنین نیاز عمومی مردم برای استفاده از بهینه از تمامی تجهیزات ساختمان شاهد نگارش تعداد بالایی از مقالات هوشمند سازی ساختمان در سال های اخیر بوده ایم.
در این مقالات سوالات مهمی که قبل از هوشمند سازی ممکن است برای افراد به وجود بیاید به خوبی پاسخ داده شده است تا تمامی موانع برای پیاده سازی سیستم های خود کنترلی در ساختمان ها برداشته شود.
در مقالات هوشمند سازی ساختمان کاملا همهی موارد را شرح میدهیم تا بتوانید به با دید باز بهترین محصول  را متناسب با بودجه ی خود داشته باشید. پس با خانه هوشمند هایکا همراه باشید.

اهمیت و ضرورت هوشمند سازی

اولین سوالی که در هوشمند سازی ساختمان می توان برای تمامی افراد به وجود بیاید این است که به چه دلیل باید از سیستم های هوشمند در ساختمان استفاده نمود؟
برای پاسخ به این سوال باید نیاز های مختلف مورد نیاز بشر را مورد بررسی قرار داد.

اهمیت و ضرورت هوشمند سازی ساختمان

اهمیت و ضرورت هوشمند سازی ساختمان

با توجه به اینکه بشر امروزی به تامین انرژی های مختلف در زندگی خود نیاز دارد و این انرژی ها روز به روز در حال کمتر شدن می باشند، باید چاره ای برای مدیریت بهتر این انرژی ها داشته باشد.
یکی از بهترین راه حل هایی که می تواند در کاهش مصرف انرژی های مختلف بسیار موثر باشد ،هشوشمند کردن تمام ساختمان خود می باشد.
دیگر موردی که در بیان ضرورت هوشمند سازی می توان به آن اشاره نمود، اهمیت زمان و سرعت بیشتر در انجام امور مختلف می باشد.
با توجه به اهمیتی که زمان در زندگی ماشینی امروزی تک تک افراد پیدا کرده است، مدیریت بهتر آن و کاهش زمان های اتلاف شده می تواند به افراد در انجام امور ضروری تر در طول روز کمک نماید.
تصور کنید در حال انجام یک پروژه ی بسیار مهم بر روی سیستم خانگی خود هستید و قصد دارید سیستم روشنایی یکی از اتاق ها را چک نموده و در صورت روشن بودن آن را خاموش نمایید.

در خانه هایی که هنوز سیستم مدیریت ساختمان در آن ها اجرا نشده است، فرد مجبور است برای خاموش کردن سیستم مورد نظر حتما به اتاق مراجعه نموده و این کار را انجام دهد که می تواند باعث از دست رفتن زمان برای انجام پروژه ی مورد نظر شود.

اما در مکانی که تجهیزات هوشمند قرار گرفته، فرد در سریع ترین زمان ممکن می تواند از طریق سیستم خود یا ابزار کنترلی دیگر، به راحتی سیستم روشنایی اتاق را چک نموده و آن را خاموش نماید.
با توجه به اینکه هوشمند سازی ساختمان در اصفهان یا در هر شهر دیگری از کشورمان برای طیف وسیعی از افراد با سطح توانایی های مختلف اجرا می شود، لازم است تا از وسایل و تجهیزات مناسبی نیز در این زمینه استفاده شود تا افراد بتوانند به راحتی با آن کار کنند.
خوشبختانه خانه هوشمند پارمیس با توجه به همین نیاز، اقدام به تولید و ساخت نرم افزارای های گرافیکی ساده و کاربر پسند نموده اند تا تمامی افراد با هر سطح دانشی بتوانند از آن در ساختمان استفاده نمایند.

حال در ادامه سوالاتی که بیشتر شما عزیزان در رابطه با هوشمند سازی پرسیدید را پاسخ میدهیم البته لازم به ذکر است که حتما برای داشتن یک انتخاب هوشمندانه باید سوالات زیر را بپرسید.

سوالات مهم قبل از هوشمند سازی ساختمان

سوالات مهم قبل از هوشمند سازی ساختمان

سوالات مهم قبل از هوشمند سازی ساختمان

گارانتی محصولات شما چند سال میباشد؟

تمامی محصولات دارای ۴ سال گارانتی تحت شرایط گارانتی می باشند.

محصولات شما چند سال خدمات پس از فروش دارند؟

ما برای تمامی محصولات ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه میکنیم.

هزینه هوشمندسازی بر اساس متراژ تعیین شده مشتری چقدر میباشد؟

متراژ تنها پارامتر برای تعیین قسمت هوشمندسازی به شمار نمیرود. پارامترهای دیگر اعم از نوع سناریو مورد نیاز، نوع تجهیزات هوشمند شامل روشنایی، سرمایش و گرمایش و تمامی سیستم های هوشمند را دربر میگیرد که طی جلسه ای مشخص خواهد شد.

انجام و تکمیل پروژه هوشمندسازی چه مدت طول میکشد؟

اینکه بستگی به سرعت کلی پروژه داره ولی اتفاقا یکی از محاسن سیستم ما سرعت بالای اجرای سیستم است بطوریکه مثلا ما یک خونه معمولی رو دو روزه به هوشمند تبدیل کردیم

در چه ساختمان هایی هوشمند سازی قابل اجرا است؟

اجرای پروژه هوشمندسازی در هر خانه و مکانی قابل اجرا میباشد، حتی در بستر سیم کشی های بسیار قدیمی و هیچ محدودیتی در اجرای هیچ گونه سیستمی مانع کار نخواهد شد.

آیا سیم کشی های هوشمند سازی با سیم کشی های عادی ساختمان متفاوت است؟

بله، سیم کشی برای ساختمان هوشمند در بستر سیم، باید تمامی سرخط های نقاط کنترل به تابلو کشیده شوند و متفاوت با سیم کشی عادی است.

آیا سیستم ها و محصولات هوشمند شما در مقایسه با رده های خارجی اش بهتر است؟

در جواب به این سوال بسته به محصول آن کشور متفاوت خواهد بود. محصولات ما با محصولات چینی و درجه پایین به هیچ عنوان قابل مقایسه نبوده و کیفیت محصولات ما با محصولات کشورهایی مانند ژاپن مقایسه میشود که در یک سطح می باشند و از تکنولوژی روز بهره میبرند.

درآمد هوشمند سازی ساختمان چقدر است؟

یکی از موضوعات مهمی که در مقالات مختلف به آن اشاره شده است، موضع درآمد های هوشمند سازی می باشد.
با توجه به رقابتی شدن این عرصه و ورود شرکت های مختلف در زمینه ی ارائه ی تجهیزات و سیستم های مختلف می توان درآمد به نسبت خوبی برای این کار در نظر گرفت.
البته این درآمد زمانی که کیفیت کار در تولید نرم افزار ها و تجهیزات هوشمند سازی بالاتر باشد، بیشتر خواهد شد.

مزایای هوشمند سازی ساختمان چیست؟

یکی دیگر از سوالاتی که ممکن است قبل از هوشمند سازی خانه برای افراد پیش بیاید این است که استفاده و اجرای آن چه مزایای برای افراد به دنبال خواهد داشت؟
برای پاسخ به این سوال بهتر است ابتدا از دید مالی به موضوع نگاه کنیم.

هوشمند سازی ساختمان با توجه به ویژگی هایی که دارد و توانایی بالایی در کنترل قسمت های مختلف ساختمان به افراد می دهد باعث کاهش هزینه های مختلف در ساختمان مانند هزینه های سیستم های گرمایشی و سرمایشی، سیستم های روشنایی و … می شود.
این کاهش هزینه ها باعث می شود تا افراد بتوانند به خوبی هزینه های خود را مدیریت نمایند.

بسیاری از افراد تصور میکنند که  که این مقوله فقط برای افرادی که توانایی مالی بالایی دارند، مزیت ندارد بلکه با توجه به مزایایی بیشمار آن از جمله کاهش هزینه ها می توان آن را برای افرادی که سطح مالی متوسطی نیز دارند بسیار مناسب دانست.

مزایای هوشمند سازی ساختمان

یکی دیگر از مزایای هوشمند سازی در اصفهان، افزایش میزان رفاه افرادی است که در آن ساختمان زندگی می کنند یا کار های اداری را انجام می دهند.
با توجه به اینکه در سیستم مدیریت ساختمان می توان قابلیت کنترل پذیری قسمت های مختلف ساختمان را درجه بندی نمود، با محدود کردن دسترسی به برخی از قسمت ها برای افراد عادی می توان امنیت آن ها را نیز بالاتر برد.

از دیگر مزایای هوشمند سازی ساختمان می توان به موارد زیر اشاره نمود.

ایجاد محیطی زیبا و مدرن برای کاربران

انعطاف پذیری بسیار بالا در اجرای برخی از سیستم ها از جمله سیستم روشنایی

افزایش سطح امنیت قسمت های مختلف ساختمان

کاهش هزینه های جانبی برای نصب تجهیزات مختلف

به این مطلب امتیاز دهید
0 0 votes
امتیاز محصول
ارسال دیدگاه
Notify of
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
مشاهده کلیه پیام ها