خانه هوشمند پارمیس

در بازاری که پُر است از برندهای متنوع با تبلیغات رنگارنگ وامکانات عجیب و غریب و زمانه ای که همگان به هوشمند سازی ساختمان در اصفهان و ایران روی آورده اند، واقعا چرا مشتریان باید  خانه هوشمند پارمیس را انتخاب کنند .
هوشمندسازی ساختمان و ساختمان هوشمند در اصفهان به یکی از موارد مهم در میان افراد در زمان خرید خانه و یا تجهیز خانه خود مبدل شده و روز به روز خانه های هوشمند در اصفهان و البته در کل ایران در حال افزایش هستند.
یا تعصب خاصی نسبت به خانه هوشمند پارمیس دارند و یا واقعا بنا به دلایل محکمی این محصول را انتخاب می کنند .

در واقع دلایل مستحکم مشتریان ما بر لزوم استفاده از پارمیس تبدیل تعصب نسبت به پارمیس شده است .حال به برخی ویژگی های پارمیس از جمله خوب و بد آن می پردازیم تا شما نیز یکی از مشتریان پارمیس شوید.

مزایای خانه هوشمند پارمیس

مزایای خانه هوشمند پارمیس

1- قوطی گذاری و سیم کشی ساده

برای اجرای سیستم خانه هوشمند شما دقیقا به همان سیم کشی و لوله گذاری سنتی نیاز دارید و نیازی به تابلو مرکزی بزرگ و یا سیم کشی های بسیار پیچیده دیگر هوشمند ها نخواهید بود . پس در واقع شما هزینه اضافه ای بابت سیم کشی زیادی نمی دهید حتی در بیشتر مواقع با استفاده از کلید های لمسی 4 پل پارمیس شما 30 تا 50 در صد در قوطی گذاری و لوله کشی صرفه جویی می کنیم که یعنی کاهش هزینه های هوشمندسازی .

2- نصب و استفاده آسان

نصب کلیدهای لمسی پارمیس

نصب کلیدهای لمسی پارمیس

نصب کلید های لمسی پارمیس بقدری ساده و اصولی می باشد که هر برقکاری با آموزش کوتاهی قادر به نصب این کلیدها بوده و کارکرد لمسی کلیدها نیز برای همه افراد با هر سن و جنسیتی بسیار ساده و مانند کلیدهای سنتی می باشند .

3- تنوع بالا در انواع کلید

تنوع کلید های لمسی پارمیس

تنوع کلید های لمسی پارمیس

به طور قطع خانه هوشمند پارمیس تنها برندی است که کلیدهای لمسی ، صلیبی ، دوپل تبدیل وسه پل تک تبدیل را در ایران ارائه می کند گرچه که این کلیدها به پیشنهاد مصرف کنندگان و به جهت کاهش کلید های مصرفی به گروه تولید ارائه و این کلیدها تولید و وارد بازار گردید .

کلیدهای تک پل لمسی ، دوپل لمسی ، سه پل لمسی ، چهار پل لمسی ، تبدیل لمسی کلید صلیبی (کراکس) لمسی ، کلید دو پل تبدیل ،کلید سه پل تک تبدیل مجموعه ای از کلیدهای روشنایی پارمیس بوده و کلید کولر آبی لمسی و کلید ترموستات لمسی فن کوئل نیز جز کلیدهای سرمایش گرمایش و کلید پرده برقی برای اتصال به موتور پرده های برقی می باشد.

همچنین کلید هوشمند سرویس بهداشتی نیز به جهت اتصال به روشنایی و فن سرویس بهداشتی بوده و هنگام خروج از سرویس بهداشتی فن را 10 دقیقه روشن نگاه می دارد .

4- امکان کنترل توسط ریموت کنترل

کنترل تمامی قسمت های منزل با ریموت کنترل

کنترل تمامی قسمت های منزل با ریموت کنترل

از دیگر مزایای کلیدهای لمسی پارمیس امکان کنترل توسط ریموت کنترل می باشد برای استفاده از این قابلیت نیاز به هیچ ماژول واسط دیگری نمی باشد و می توانید ریموت رادیویی را مستقیما بر روی کلید ست کنید . تکنولوژی ریموت های پارمیس از نوع RF بوده و دیوار و موانع برای ارسال دستورات مشکلی ایجاد نمی کند .
این ریموت ها بدو ن مانع و دیوار حدود 60 متر برد دارند که با وجود دیوارهای ساختمان برد آنها 30 تا 35 متر شعاعی می شود که تمام نواحی یک ساختمان را پوشش می دهد .

ریموت های پارمیس در دو نوع 4 کاناله و 24 کاناله می باشد که ریموت 4 کانال بیشتر برای اتاق خواب ها توصیه می شود و کنار تخت قرار گرفته و در زمان استراحت فرد براحتی می تواند چراغ های اتاق را خاموش کند.  همچنین ریموت کنترل های 24 کاناله دو کانال گروهی خاموش و روشن ( Allon off / Allon ) نیز دارد که می توان مجموعه ای از کلیدها را توسط آن کنترل نمود .

5- امکان کنترل توسط تاچ پنل و سناریوهای هوشمند

تعریف هوشمند سازی ساختمان

کنترل تمامی قسمت های منزل با ریموت کنترل

با اضافه کردن تاچ پنل پارمیس به سیستم خانه هوشمند خود امکان تعریف کلیدهای روشنایی ، سرمایش گرمایش و پرده های برقی را به تفکیک فضاهای ساختمان و با نام دلخواه شما برایتان فراهم می شود و این کلیدها را می توانید به صورت تکی ، گروهی و حتی به صورت زماندار ( سناریوهای هفتگی و روزانه ) مدیریت کنید.

همچنین نرم افزار پارمیس نسخه اندروید و IOS را بر روی تلفن همراه خود بریزید و تمامی سیستم هوشمند خانه خود را همیشه و همه جا در دست بگیرید .و زمانی که بر روی تخت خواب در حال استراحت هستید تجهیزات منزل را کنترل کنید .
توسط قسمت سناریو می توانید سناریوی دلخواه خود را همانگونه که دوست دارید بسازید و در زمان دلخواه از آن سناریو استفاده کنید .

6- استفاده از پنل شیشه ای ضد خش جهت لوکس بودن کلیدها

تنوع بالا در انتخاب کلیدها

تنوع رنگ کلید های لمسی پارمیس

تمامی کلید و پریزهای پارمیس دارای پنل شیشه سکوریت بوده که علاوه بر زیبایی کم نظیر باعث طول عمر بالای محصول می شود و کلیدها چندین سال بدون خش و تغییر رنگ بر روی دیوار خود نمایی می کنند .
در بیشتر محصولات مشابه از پلکسی ( کریستال ) استفاده شده که در روزهای اول شاید ظاهر مشابه با محصولات پارمیس داشته باشند ولی بعد از مدتی شما شاهد تغییر رنگ در پلکسی و خش بر روی پنل خواهید بود که دیگر آن جذابیت روزهای اول را ندارد و شما را از خرید محصول با پنل پلکسی پشیمان می کند .
اما محصولات پارمیس با پنل شیشه ای در سه رنگ سفید ، مشکی و طلایی سالیان طولانی کیفیت و زیبایی خود را حفظ می کند و مانند روز اول درخشان باقی می مانند .

7- استفاده از خروجی رله

کلیدهای لمسی پارمیس با استفاده از رله جهت خروجی کلید توانایی عبور حد اکثر 5 آمپر را برای هر پل مهیا نموده که این 5 آمپر برابر با حدود 1000 وات قدرت چراغ می باشد .
البته به دلیل وجود جریان اولیه هجومی در لامپ های FPL ، کم مصرف و LED این توان را باید در این خانواده از چراغ ها محدود تر نمود به صورتی که برای چراغ های FPL ( کم مصرف ) حدود 500 وات و چراغ های LED 300 وات می باشد .
از مزایای مهم استفاده از رله در مقایسه با کلید های سنتی ایجاد جرقه اتصال و قطع در محفظه رله می باشد که این محفظه عایق بوده و در واقع جرقه در محیط امن خفه می شود و در زمان نشت گاز خطر انفجار وجود نخواهد داشت .
این مسئله سالانه از بسیاری آتش سوزی ها که بر اثر نشت گاز و روشن کردن چراغ بوجود آمده جلوگیری می کند .

8- امکان عیب یابی ساده در سیستم و رفع عیب سریع

عیب یابی ساده ی کلید های لمسی پارمیس

عیب یابی ساده ی کلید های لمسی پارمیس

سیستم پارمیس در مقایسه با سیستم های هوشمند سیمی تجمیعی که تمامی سر خط ها در یک تابلو مرکزی جم می شود بسیار ساده تر میباشد.
همین سادگی باعث می شود در صورت وجود ایرادی در سیستم براحتی و توسط حتی افراد مبتدی عیب سیستم مشخص و در کمترین زمان ممکن رفع عیب شود به گونه ای که کلید معیوب را تعویض کنید و حتی در صورت نبود کلید در همان لحظه یک کلید مکانیکی بجای آن نصب کند .
در صورتیکه در سیستم های هوشمند تابلویی در صورت وجود کوچکترین ایرادی شما باید حتما با شرکت مربوطه تماس بگیرید و کارشناس همان شرکت در محل حاضر شود و عیب یابی سیستم را شروع کند . حال پس از عیب یابی و جایگزین شود و در صورت نبود تجهیز در برخی موارد سیستم به طور کلی نمی تواند، در 99 درصد پروژه ها  مشکلی در سیستم خانه هوشمند پارمیس بوجود نیامده است .

9- گارانتی 4 ساله محصولات و خدمات رسانی حرفه ای

کلیه کلید های لمسی  خانه خوهشمند پارمیس دارای 4 سال گارانتی واقعی بوده همین نکته نشان از کیفیت بالای محصول بوده و اطمینانی که ما به محصولات خود داریم.
همچنین سعی شده در طول 4 سال دوره گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش حتی کوچکترین ایرادات بوجود آمده را نیز در سریع ترین زمان ممکن بر طرف کنیم و در تمامی لحظات در کنار مشتری باشیم تا مشتری ما با خیال آسوده از محصولات استغاده کند.
هر چند که به دلیل کیفیت بالای محصولات ما ایرادات بوجود آمده بسیار نادر وجزعی بوده و این نکته از مهمترین دلایل مشتریان جهت انتخاب پارمیس می باشد .
همچنین در گروه خدمات مشتریان پارمیس تماس های دوره ای با مشتریان انجام می شود تا در صورت وجود ایراد یا حتی نا آشنایی با محصولات و امکانات آنها این موارد بر طرف شود .

نتیجه گیری :

در مجموعه خانه هوشمند پارمیس سعی بر این شده که کیفیت محصولات در بالاترین سطح قرار داشته و همچنین خدمات پس از فروش دررده ای بالاتر قرار گیرد چرا که توسط خدمات قوی می توان رضایت کامل مشتریان را حاصل و توسط رضایت مشتریان قدیمی ، مشتریان جدیدی پیدا کرد و پارمیس به بهترین خانه هوشمند در اصفهان مبدل شود.
پس با اطمینان خاطر ما را انتخاب کنید چرا که با وجود شما به مجموعه مشتریان ما شما از خدمات و مشاوره های عالی کارشناسان ما بهره می برید و مطمئن هستید که مجموعه ما تمام هم وغم خود را برای آسایش و راحتی شما قرار می دهد .


به این مطلب امتیاز دهید
1 1 vote
امتیاز محصول
ارسال دیدگاه
Notify of
guest
1 دیدگاه
قدیمی تر
جدیدتر
Inline Feedbacks
مشاهده کلیه پیام ها
صفائی
صفائی
3 years ago
امتیاز دهید :
     

سلام
برای دریافت عکس محصولات وقیمت مزاحم شدم