در مقاله های گذشته در مورد خدمات هوشمند سازی ساختمان که هر شرکت هوشمند سازی باید بدهد صحبت کردیم حال میخواهیم ببینم خدمات ما،یعنی خدمات خانه هوشمند پارمیس چه مواردی می باشد پس ما همراه باشید.
خانه هوشمند پارمیس به عنوان تولید کننده کلیدهای لمسی و همچنین اکنون به عنوان با سابقه ترین شرکت در زمینه تولید محصولات خانه هوشمند خدمات متنوع و جامعی را ارائه می دهد.خدمات خانه هوشمند پارمیس به سه دسته یکاملا مجزا و وابسته به هم تقسیم میشود :
1_خدمات مشاوره و فروش
2_خدمات نظارت و مشاوره و نصب و اجرا
3_خدمات پس از فروش و نصب
این خدمات در مجموعه ما در جهت بهبود روند اجرا و نصب تجهیزات و همچنین بالا بردن بهره وری سیستم هوشمند و کار امد کلان این سیستم است.
اکنون تک تک این خدمات را شرح خواهیم داد تا با خدمات خانه هوشمند پارمیس بیشتر اشنا شوید.
خدمات خانه هوشمند پارمیس
1_مشاوره و فروش :
در این مرحله که جز اولین مراحل ورود مشتریان به شرکت می باشد سعی در مصرفی محصولات و امکانات محصولات می کنیم تا مشتری با کلیه ویژگی های محصولات ما اشنا شود.همچنین جلساتی را در محل شرکت و شوروم محصولات برگزار می کنیم تا مشتری خود را در شرایط مشابه بعد از استفاده از محصولات تجسم کند.کارشناسان ما تماس نیازها و خواسته های مشتری را یادداشت می کنند و متناسب با ان نیازها لیستی از محصولات قابل عرضه را همراه با قیمت به مشتری ارائه می کند.در این زمان مشتری می تواند با توجه به قیمت هر محصول و امکانات ان، ان را انتخاب و یا حذف کند.کارشناسان ما در این مرحله بدون تعصب نسبت به برند خاصی و به عنوان مشاوری امین و حرفه ای در کنار کارفرما هستند تا به بهترین انتخاب متناسب با بودجه در نظر گرفته شده برسند.
البته که جلساتی را در محل پروژه نیز برگزار می کنند تا بتوانند از اجرایی شدن تمام امکانات در نظر گرفته شده مطمئن و اگر متناسب با پروژه به امکاناتی خاص رسیدند کارفرما را در جریان قرار دهند تا در صورت تایید این امکان نیز به سیستم خانه هوشمند افزوده شود.در نهایت به لیستی از تجهیزات و امکانات می رسند که به تایید کارفرما می رسد و در این مرحله تحویل گرده طراحی و نظارت قرار می گیرد.
نکته مهم : در خانه هوشمند پارمیس همیشه تنها تجهیزات و محصولات استفاده شده در پروژه فاکتور می شود و خدماتی اعم از مشاوره، طراحی و نظارت به صورت کاملا رایگان و به عنوان اشانتیون به کارفرما داده می شود.
2_طراحی، مشاوره و نظارت
پس از تایید کارفرما نسبت به محصولات و تجهیزات به کار گرفته شده در پروژه این تیم مسئولیت پروژه را بر عهده می گیرند.در ابتدای امر نقشه های اجرایی را به دقت و با توجه به نیاز و سلیقه مشتری طراحی می کنند و مجددا تاییدیه کارفرما را نسبت به نقشه و جا نمایی تجهیزات می گیرند.پس از تایید کارفرما ترتیب جلسه ای را با مجری برق ساختمان در محل پروژه می دهند و نقشه را به مجری توضیح داده و جزئیات اجرایی را نیز تماما با ان چک می کنند.
نکته : در سیستم خانه هوشمند پارمیس سیم کشی و قوطی گذاری بسیار شبیه سیستم برق سنتی است و موارد و نکات پیچیده و دشوار نیستند و برخی نکات در جهت بهبود روند کار در نظر گرفته می شوند ولی همین نکات ریز هم به برقکار تفهیم می شود تا کار به بهترین نحو ممکن اجرایی شود. اگه اطلاعات بیشتری در مورد طراحی هوشمند سازی نیاز داشتید این مقاله را از دست ندهید.
ناظران خانه هوشمند پارمیس به صورت مداوم و پیوسته با مجری پروژه در ارتباط خواهد بود تا از روند اجرای صحیح سیستم قوطی گذاری و سیم کشی مطمئن شوند.این کار تا مراحل پایانی پروژه ادامه خواهد داشت تا به مرحله نصب تجهیزات برسند.در مرحله نصب تجهیزات عموما سعی می کنیم روش نصب را به مجری برق پروژه اموزش دهیم چرا که مجری از زیر ساخت های اجرا شده اطلاع بیشتری دارد و در روند نصب به مشکلاتی بر نخواهیم خورد البته تنها تجهیزات ساده از جمله کلیدها، ترموستات و پریزها به برق کار سپرده خواهد شد و نصب تجهیزات حساس تر از جمله سنسورها، تاچ پنل، ماژول مرکزی، پرده برقی و… توسط تیم نصب شرکت انجام می شود چرا که این کار هم حساسیت بیشتری دارد هم قیمت این تجهیزات بسیار بیشتر می باشد و کوچکترین سهل انگاری ممکن است منجر به سوختن یا شکستن تجهیزات شود.
پس از نصب تجهیزات تیم فنی شرکت تجهیزات و سیستم اصلی را راه اندازی نموده و تحویل مشتری خواهد داد همچنین اموزش عملکرد هر یک از تجهیزات را به کارفرما ارائه خواهند داد.در این مرحله اطلاعات کارفرما و پروژه و روندکار تحویل تیم خدمات مجموعه قرار می گیرد.
3_خدمات پس از فروش مهم ترین خدمت شرکت پارمیس
یکی از مهم ترین قسمت های مجموعه پارمیس قسمت خدمات پس از فروش است و در این مجموعه رضایت مشتریان پارمیس یکی از اصلی ترین اهداف می باشد.در تیم خدمات پارمیس طی تماس های دوره ای که با مشتریان برقرار می شود از عملکرد صحیح سیستم و یا اشنایی مشتریان با سیستم های اجرا شده مطلع می شوند و در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی کارشناسان در ابتدا به صورت تلفنی و در صورت نیاز به حضور در محل سریعا به محل پروژه اعزام شده و مشکلات را بر طرف می نمایند چرا که در بسیاری موارد یک خریدار جدید منزلی را خریداری میکند که دارای تجهیزات پارمیس است و شاید برایشان نا آشنا باشد و با امکانات آن آشنایی نداشته باشند.
محصولات این شرکت دارای 4 سال گارانتی می باشد که در مدت این 4 سال به صورت پیوسته وعالی به صورت رایگان تیم خدمات به مشتریان خدمات رسانی می کنند.به طوری که خدمات خانه هوشمند پارمیس در میان مصرف کنندگان بسیار زبان زد شده است و به قول برخی مشتریان معنای واقعی گارانتی را فقط با شرکت شما تجربه کرده ایم. چرا که بسیاری از شرکت هایی که محصولات با عنوان گارانتی عرضه میکنند متاسفانه هنگام نیاز مشتری به گارانتی با دلایل گوناگون از تعمیر یا تعویض محصول معیوب بصورت رایگان شانه خالی میکنند در صورتیکه ما در خانه هوشمند پارمیس در بسیاری موارد حتی برخی کلید ها که خارج از شرایط گارانتی بوده است را بعنوان کلید گارانتی تعویض یا تعمیر نموده ایم.
هدف : ما در خانه هوشمند پارمیس بر این باور هستیم که مشتریان ما افراد خاص جامعه و عمدتا از طبقه مرفه شهر هستند.لذا نیاز به خدمات و توجه ویژه نیز دارند و قرار نیست که افکار آنها درگیر مسائل متفرقه در خصوص سیستم هوشمند خود باشند.خدارا شاکریم توانسته ایم تا حد زیادی نیازهای مشتریان خود را پوشش دهیم و آن ها را از انتخاب خود راضی نگاه داریم.
برای دیدن لیست پروژه های هوشمند سازی ما کلیک کنید همچنین برای اطلاع از روش نصب تجهیزات و کار با تجهیزات هوشمند سازی به اینستاگرام خانه هوشمند پارمیس مراجعه کنید.